Politica de recenzii

Actualizat la 31 decembrie 2023

Scopul recenziilor este să ajute consumatorii să identifice produsele adecvate și să permită companiilor să-și îmbunătățească serviciile oferite. Îți prezentăm mai jos, principiile pe care le utilizăm pentru a ne atinge aceste obiective.

Când poți scrie o recenzie?

Recenziile ar trebui postate dacă ai utilizat recent un serviciu sau produs oferit de compania recenzată. Prin recent, înțelegem o experiență petrecută în urmă cu maxim 1 an. Cu ajutorul recenziei, poți prezenta experiența ta și poți oferi sugestii companiei.

Nu acceptăm să postezi recenzii dacă ai fost remunerat de către compania respectivă, în orice mod (reduceri, premii, etc.), deoarece afectează corectitudinea recenziei.

Nu scrie recenzii false

Nu este acceptat să postezi recenzii în numele altor persoane sau să scrii recenzii pentru produsele companiei de care ești asociat (ex. în calitate de angajat, partener). De asemenea, nu este acceptat să adaugi recenzii pentru produsele oferite concurență.

Folosește un limbaj civilizat

Ne dorim ca platforma de recenzii să fie un loc de exprimare liberă, dar într-un mod civilizat. Indiferent de experiența avută, nu acceptăm un limbaj care conține injurii, declarații defăimătoare sau false, amenințări ori alt limbaj care afectează drepturilor legale ale terților.

Este dificil să prezentăm toate situațiile care pot duce la sancțiuni. 

Pentru a evita orice dispută, recomandarea noastră este să te concentrezi pe prezentarea faptelor petrecute. Lasă cititorii să tragă singuri concluziile! De cele mai multe ori, aceste recenzii devin cele mai apreciate.

Nu prezenta informații confidențiale

Recenziile sunt create pentru a deveni publice, astfel încât oricine să le poate citi. Prin urmare, nu completa în conținutul recenziei date personale (email, telefon, CNP, etc.) sau alte informații care ar trebui să rămână confidențiale.